TBWA\ wypromuje Tiger Black Energy Drink w Internecie
02.12.2010, 09:40
Agencja TBWA\ wygrała przetarg na interaktywną obsługę marki Tiger Black Energy Drink (FoodCare).
Od 2011 roku agencja zajmie się przygotowaniem serwisu internetowego dla Tiger Black. TBWA\ pokonała agencję MRM Worldwide, która także była na krótkiej liście, a wcześniej z przetargu odpadły agencje Hypermedia i 4K. TBWA\ zrealizowała dla marki Tiger Black Energy Drink trwającą właśnie kampanię repozycjonującą pod hasłem ”Czarny to nie kolor, czarny to siła”. FoodCare nadal prowadzi przetarg na interaktywną obsługę dwóch innych swoich marek napojów energetycznych: 4Move i N-Gine. O budżet konkurują: TBWA\, Scholz & Friends, Gong, Grupa 3, Star Digital i Unia Interactive. Do końca tego roku ma zostać wyłoniona jeszcze nowa agencja public relations pracująca dla FoodCare. W konkursie startują: Kostrzewa Public Relations, Weber Shandwick, Star PR i Media Forum. Obecnie dla FoodCare pracuje TBWA\PR. Natomiast z początkiem 2011 roku może się rozstrzygnąć przetarg na obsługę mediową wszystkich marek FoodCare. Startują: obecnie obsługujący producenta dom mediowy Equinox oraz Mindshare, Initiative Warszawa, Star Media i Value Media. W przyszłym roku zostanie ponadto ogłoszony przetarg na interaktywną obsługę marki Fitella.(RYD, 02.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










